2012. január 21., szombat

Nocsak! Ma mi lesz a nagyszabású, világot rengető, polgárpukkasztó bejegyzésem? Üveggravírozás :)) Hoppá mi? Ráadásul saját kézzel.
Karácsonyra, jaj de jó nekem; a Jézuska hozott egy gravírozókészletet. Nagyon csúcs. Kapóra jött a barátom születésnapja, ami januárban volt, csináltam is neki egy poharat. Sajnos erről nincs kép...
De! készítettem mást is. Valahol, a poharak közt, volt két üvegmécses, ami soha nem használtunk. Gondoltam egyet, és feldobtam. Remélem "teccetősen" (tudom.. hülyén hangzik, meg úgy kell írni, hogy tetszik...nem számít).
Első lépésben, felrajzoltam a kívánt mintát. Én egy jó kis matyóhímzést választottam. Szép nemde? Jó lehet hogy a nagyitól örökölt terítőn szebb, de itt se olyan rossz. Egyszerű alkoholos filccel varázsoltam fel. Minimális dörzsöléssel is lejön.

Második lépésben a szerszámba befogom a fejet, ez egy gömb alakú gravírozó hegy. Csak azért van a kép, ha ti is csinálnátok, tudjátok melyikkel. 
Nagyon fontos a biztonság! Mindenképp viseljetek legalább szemüveget! Védő szemüveget...-.- A maszk sem árt az üvegpor belégzése ellen. De tényleg, legalább a szemetek védjétek, még akkor is ha földönkívüli élőlények a jinngle bells-t suttogják a füledbe akkor is! 
Nem igazán száll a por, de a lecsiszolt, finom üvegpor (a finom nem az ízére, a pici porszemekre utal.) így is úgy is az asztalodra kerül, amit érdemes leteríteni, például a levélszemeteddel.
Váó... Csak 799- a hátsó csülök..

És indulhat a móka!! Először csak menjetek át a mintán, majd utána szépítitek. 
Ha kész, még kedvetek szerint igazítsátok. Majd mossátok le. Utána törölgessétek le az asztalt, az ottmaradt  üveg miatt. 



A végeredmény valahogy így néz ki. Az a nagy fekete "izé", ami kiáll belőle, csak azért van hogy látszódjon a minta.( Háttér. )

2 megjegyzés:

  1. húú peti:) ez a bejegyzés NAGYON tetszett!!!:)egy csomót röhögtem rajta, iszonyú jó vagy!!:)

    VálaszTörlés