2012. január 14., szombat

Nos, én egy kedves, tehetséges és nagyon is szerethető emberi lény vagyok. Mint látod, szerény is :). Amúgy Ujszászi Péter a becsületes nevem, és Veszprém megyében, egy kis falucskában tengetem őrült életem, változatos napjait. Ez, Nyirád. Rá lehet keresni a Google Earth-en, hidd el meg fogod találni. Ha erre jársz, nézz körül. Nézd meg a "Bözsi" teret. (Erzsébet, csak fiatalságunk körében ez az elterjettebb. ez olyan.. "bohókás". Na,szépen leégetem magam az első bejegyzéssel. vagyis, a második. Az első egy bazinagy "Sziasztok!!!" felirat volt. Háh!) Sokféle dolgot csinálok, mint egyedül, mint a barátaimmal. Verset írok, fúrok, faragok..de valamit, mindíg csinálok. Tehát, szeretek barkácsolni, főleg a ház körül. Ezeket a dolgokat szerettem volna mindíg is megosztani valakivel, és most gondoltam egyet, belekezdtem a blogolásba.(Miért is ne? )Valószínűnek tartom, hogy találtok majd az oldalamon, mind az én munkáimból valót, de akár másoktól is. Fényképeket, csináld magad csodákat, és különlegességeket is. Próbálom megtalálni a dolgokban azt a pluszt, amitől érdekesebbé válik. Mint ahogy a macska használja a bajszát a sötétben. Oké, kicsit furcsának képzelhettek első hallásra, egy sötétbe guggoló, arcszőrzetével a bútorokat tapogató 170-es srácot aki az érdekességeket keresi az életben....(meg különben is... 177 cm...nem 170...ki kérem magamnak..)
Úgyhogy, jó szórakozást! hamarosan jelentkezek!
Köszönöm szépen!

2 megjegyzés:

  1. Szia Peti!:) Nagyon jó a blogod, drukkolok neked te Macska-bajusz!:)Hajrááá és még soksoksok bejegyzést akarok látni tőledXD!:):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sára! :))köszönöm a hozzászólást, hidd el megpróbálok minél többet írni. "csillagszemű"
      :D

      Törlés